Майстрам, які працюють з нігтями завжди необхідно цікавитися останніми трендами, вишукувати нові дизайни та не боятися експериментувати, адже в нашій роботі завжди є ймовірність того, що в наш салон завітає клієнтка, яка сяде у крісло та забажає зробити щось “нетипове та трендове”, повністю довірившись нашій компетенції.
Звісно, щоб не розчарувати таких клієнтів треба бути готовим до будь-яких викликів та мати на озброєнні кілька універсальних трендових ідей.
Сьогодні ми розповімо про те, що робити в осінній сезон, щоб клієнтки покидали салон з усмішкою та неодноразово поверталися за черговою порціює гарного настрою та якісного манікюру.
- Використовуйте осінні тони: помаранчевий, червоний, жовтий, сіро-синій, коричневий, шоколадний чи відтінок базиліку.
Придивіться до відтінків “стиглої горобини” чи “терпкого бордо”. Ці благородні кольори дуже вдало поєднуються з іншими осінніми барвами.
2. Золоті елементи в осінньому манікюрі – безпрограшний варіант!
Це може бути дизайн фольгою, стразами або звичайний перламутовий лак.
3. Для тих, хто хоче чогось більш оригінального – можна запропонувати каплі дощу, різноманітні абстракції, або арт, який передасть настрій осінньої погоди.
https://www.instagram.com/p/BlH-V8yn8V8/?taken-by=smartnails_school
4. Актуальними цієї осені залишаються матові відтінки та оксамит. Головне в такому манікюрі – не перестаратися 😉
5. Не здає позицій градієнт, craquelure з фольгою та текстурність. Ці дві техніки чудово виглядають на нігтях різної довжини та форми.
6. Тематичний нейл-арт також залишається суперактуальним.
Наносити їх найкраще “під настрій” або ж для якогось особливого випадку. Проте, якщо клієнти впевнені, що до нового візиту в салон їм не набридне обраний малюнок – впевнено пропонуйте яскраві варіації на свій розсуд 😉
7. А ось кежуал образ доповнить нюдових тон: персиковий, кремовий, ніжно-рожевий.
Якщо ви боїтеся, що такий манікюр буде надто консервативним та нецікавим – подбайте про нанесення мінімалістичних геометричних фігур.
Головне пам’ятати, що головне – це зрозуміти та відчути настрій клієнтів! І якщо це вдасться на всі 100%, значить і результат буде відмінним. І це не залежить від трендів 😉